Soligt och smarrigt årsmöte på Hotel Tivoli i Vilamoura

Stort tack till er alla som kom till vårt årsmöte och jag tackar för förtroendet att få vara ordförande i SWEA Algarve ett år till. Tack till de avgående ledamöterna och välkommen nya styrelsen till ett nytt spännande år.

Britta Hesse, Ordförande

15 februari var det dax för SWEA Algarves årsmöte! Mötet hölls på hotell Tivoli i Vilamoura. 54 Sweor minglade i samband med registrering! Trevligt möte av ‘gamla’ såväl som nya Sweor! Kul att SWEA professional Algarve hade representanter på plats och att vi fick tillfälle att höra lite mer om deras arbete i Algarve!
Ett väl genomfört möte, som innehöll såväl ekonomi rapport, verksamhetsberättelse, avtackning av avgående styrelsemedlemmar och välkomnande av nya ledamöter!
Efter mötets avslutadande föreläste Viveka Feder om “Filigram” – Tusenårig smyckeskonst som fyllt Portugals hjärta med förtröstan, hopp och kärlek. Mycket intressant och en fantastisk framställan med mycket inslag av humor, tack Viveka!
Efter dessa aktiviteter var det dax för afternoon tea tillsammans med ett glas väl kyld Espumante!
Vi lät oss väl smaka av den fantastiskt vackra buffén med massor av goda läckerheter!
Stämningen på topp och vi kunde sitta ute och njuta – det blev nästan för varmt i solen
Gun Persson